vineri, 11 ianuarie 2013

Maturizare

Buna ziua, Incep noua postare pe 2013 prin a-mi cere scuze pentru lipsa mea nemotivata. Ma apropii de 30 de ani si am ajuns la o maturizare, nu tocmai completa, dar eu o considerar o maturizare. Anul 2013 a inceput pentru mine cu o lista de "to do" pe parcursul celor 12 luni. Sper ca, macar 80% din ceea ce am enumerat pe hartie sa prinda contur. Totodata, si blogul meu va suferi o transformare. Il voi transforma in unul util, plin de informatii benefice pentru unii, cu sfaturi si intamplari din viata mea. 2012 a fost anul in care am devenit implinita pe plan personal si profesional. In luna august, m-am casatorit cu persoana care era deja de 8 ani de zile jumatatea mea. In toti acesti ani am incercat sa ne cunoastem pe cat putem de bine, sa ne acomodam unul cu celalalt, sa acceptam calitatile si sa putem trai cu defectele celuilalt. Am avut o perioada, indelungata pot spune eu, in care aveam o teama in a comunica si impartasi gandurile , traind cu frica de a nu ma face inteleasa de lume. Ca sa va explic mai bine, in mediul familial vorbim degajat, ne gasim cuvintele repede, nu prea ne intereseaza daca vorbom corect din pct de vedere gramatical sau semantic. E familia, ne iubeste asa cum suntem. Insa, in societate lucrurile stau diferit. Suntem criticati pentru in felul in care vorbim, ne comportam, pentru gesturi si chiar pentru felul in care gandim. Asadar, m-am maturizat, Privesc altfel lucrurile, doresc sa-mi traiesc viata fara sa traiesc dupa niste tipare stabilite de societate. Fiecare individ stie cel mai bine ce e bine pentru el.Nu trebuie sa ne ingradim gandurile, actiunile, gesturile. Fiecare miime de secunda a vietii noastre este unica. Este chiar si o vorba " Un tren trece doar o singura data prin gara fiecaruia". Concluzia este ca, trebuie sa ne suim in el fara a sta prea mult pe ganduri, indiferent daca decizia de a ne sui a fost buna sau nu. Drumul catre succes este pavat cu insuccese. Un moment, nu vreau sa creez impresia ca maturizarea mea inseamna postarea de chestiuni psihologice , si doar trairi personale din care cei care vor sa preia unele idei sunt liberi sa o faca. Toate cele bune! Flory

Niciun comentariu: